vrijdag 19 juni 2015

No sweet candy ...

Het begon met een stofje waar ik al zo lang verliefd op ben ... en maar niet aan kon beginnen knippen ...


Uiteindelijk heb ik dan gekozen om de candy uit homemade mini couture te maken  ( foto hieronder), een candy cane uit candy shop 


Eenmaal het kleedje af was kreeg ik niet zoals gewoonlijk een stralende glimlach maar een "oei" die strikjes zijn wel vervelend hé en de rand dat vind ik niet cool ...

Tja , hermaakt en dan maar op een ander manier "pimpen" ... terug een stralende  madam ( hoewel de eerste foto haar tempramentje goed toont )







5 opmerkingen:

  1. Wat een lenige dame heb je daar zeg. Ze ziet er alvast heel temperamentvol uit! Mooie jurk. Is dat een petticoat als onderrok? Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is gekocht bij dottig.nl ... Mooi afgewerkt en voor die prijs ging ik het zelf niet maken ;-)

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tip! al een paar keer gekeken om het zelf te maken, maar chiffon uit Amerika laten komen, is precies wat te duur. Niet te veel verzending moeten betalen?

      Verwijderen
    3. Vond ik wel ok .. En super service 3 dagen later had ik het in huis ...

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen