dinsdag 22 september 2015

Herfstige rokjes !

Het is September en de Herfst is ondertussen al officieel een feit.
Hoog tijd dus om de garderobe uit te breiden met een paar outfitjes , zwierige rokjes om gevangen te worden door de wind.
 
Ik vond een super stofje online bij Roos en Violet namelijk de "gnome sweet gnome " , heel toevallig op gekomen en ondertussen al een "nergens te vinden" item
 
 
Ik was op slag verliefd en had al direct een plan in mijn hoofd!
Met de raad van mijn vriendin ging ik op elastieken jacht en vond de juiste exemplaren bij
Hexagoon in Leuven.
Daar ook een teststofje gekocht ... maar uiteindelijk 2 prachtige rokjes tevoorschijn getoverd!
 
 
 
Patroon een tutorial van Mina Dotter  
 
T-shirt Someone winter 2015-2016 , jasje JBC 2014 , kniekousen Bonnie Doon
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten